RM320K CONVERSION RANGER F150 | 3 BEST MONSTER TRUCK

RM320K CONVERSION RANGER F150 | 3 BEST MONSTER TRUCK. Conversion done by Sham Bodykit. Video taken during …

(Visited 1 times, 1 visits today)

You Might Be Interested In

Comment (25)

  1. Perggggh banyak betul duit korang ni yer,kerja apa korang ni yer?aku nak masuk kedai makan nasi pun buat kira2 dulu tengok dompet ada tak duit,hahaha

  2. Satu benda Aku suka tengok YouTube GK ni bila video nya Tu nampak warna kereta Tu naik habis Dan cun

  3. Soalan aq adalah…jika berhabis smpi puluhan ribu malah ada smpi ratusan ribu utk mndptkn F150 knp tk beli jer terus F150 tue.. ke mahal sngt???

LEAVE YOUR COMMENT

Your email address will not be published.